my name

Friday, December 18, 2009

Raya haji tahun ini..

Raya tahun ini best la jugak..Yang best sangat kitaorang pergi raya sampai taman kelisa..Penat sangat masa balik raya tu..Ha raya tahun ni macam mana kawan-kawan..Saya raya dengan kawan-kawan..Makan banyak sampai tak larat nak berjalan..Kitaorang bukan naik basikal..Jalan kaki..Yang raya sama kita emma,ecah,kakak saya,sepupu saya,ada dan syazana..Saya ingat kan sedara saya balik kampung rupa nya tak ,dema balik kl rumah maktok dema..Saya tak boleh balik rumah maktok sebab ayah saya sebok dengan sembelih..Kadang tu ayah saya sebok dengan santan yang selalu n dia buat..Oh,terlupa pulak saya perik sa dapat nombor 4..Nanti saya nak pulun lagi lah..

1 comment:

ahmad kamal zahari said...

assalamualaikum...Mak Su says, congratulations on your good grade. Usaha lagi, inshaAllah. She misses you and can't wait for you to meet Tasneem. InshaAllah. She also says, your blog is really 'cool' and she likes your princess graphics. She makes me translate your writing for her so she can know your news. Maksu sayang Izzah!

Love Pak Su