my name

Sunday, October 4, 2009

Raya kat kampong..

Gambar ni masa hari raya pertama ...uhh best..Tapi tak dapat la nak raya dengan kawan sebab basikal abang saya guna ...Macam kawan kita dier marah ke...Tapi yang penting saya seronok masa har raya pertama ni..Tapi hari raya kedua saya ta de kat sini...Saya pegi kedah tapi hari raya haj tak dapat la nak pi kedah kan..Sebab ayah saya tu kepala sembelih.Tau tak kepala sembelih tu ape..Emmm tukang sembelih kerbau ke kambing atau lembu..Kot kot la kan...Ynag n gambar masa tengah sembang dengan maksu amarika ...


Yang ni gambar masa nak gi raya..dema ni abang saya..Hehehe kesian tengok dema sebab kena tunggu kitaorg..yang ni pulak gambar masa nak gi raya kat rumah ,rumah,rumah sape nya dah tak ingatla...Tapi best raya tahun ni...

1 comment:

ahmad kamal zahari said...

assalamualaikum...raye tahun dapat banyak duit ke, bile nak belanja Paksu Ais Krim.. Angah beli motor baru ke?