my name

Tuesday, August 25, 2009

Melawat ke zoo

Masa ni saya pergi zoo dengan cikgu dan kawan kawan saya.Seronok dua kali saya pergi mula mula dengan cikgu lepas tu dengan umi dan kakak saya.Masa pergi dengan cikgu tu robongan.Kalau dengan umi dan kakak tu saja nak pergi.Masa saya pergi dengan ummi dan kakak saya tambang orang dewasa kan dua belas ringgit..Tapi kalau tambang kanak kanak lapan ringgit sahaja.Mak saya bayar sekali dengan keretap.Sebenarnya abah saya nak ikut juga tapi..Mula mula nak masuk zoo tu kan kena parkin kereta dulu kan,masa mula mula nak masuk ke tempat parkin tu ayah saya tanya lah "kalau orang dewasa berapa ringgit" ..Masa tu ayah saya tanya dengan orang yang menjaga tempat parkin tu,lepas tu dia pun jawab "kalau dewasa dua belas ringgit".
ni gambar bangau..dia boleh berdiri sebelah kaki jer...


ini rusa ubi...

ini pula seladang..


ini pula saya dan kawan saya(nurul syuhaida)

No comments: